loading...
دانلود آهنگ جدید
امیر بازدید : 142 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید داریوش اقدامی برگها که میریزن

تکست شعر ترانه “علیرضا مرتضی قلی”. موزیک و تنظیم موسیقی : ایمان احمدزاده

انتشار در سال (2015 , 1394) با لینک مستقیم , کیفیت 320

Download New Music Dariush Eghdami Bargha Ke Mirizan

"Dariush

اونروز تو بارونو چترو خیابونو خاطره هامونو چجوری یادت رفت
غروب پاییزو گلایه رو میزو تو اون همه چیزو چجوری یادت رفت
منو غمه دوریت با دوری یادت رفت من عاشقت بودم چجوری یادت رفت

 

دانلود آهنگ برگها که میریزن داریوش اقدامی

دانلود آهنگ با کیفیت 320 mp3

Download

..

 

متن آهنگ برگها که میریزن از داریوش اقدامی

اونروز تو بارونو چترو خیابونو خاطره هامونو چجوری یادت رفت
غروب پاییزو گلایه رو میزو تو اون همه چیزو چجوری یادت رفت
منو غمه دوریت با دوری یادت رفت من عاشقت بودم چجوری یادت رفت
برگها که میریزه بارون که میباره وقتی یکی میگه خیلی دوسم داره
وقتی زمستونه وقتی هوا سرده وقتی یکی میگه میره که برگرده

اون همه بیداری حرفهایه تکراری خیلی دوستم داری چجوری یادت رفت
برقه تو چشمامو تمومه حرفهامو من تو رو میخوامو چجوری یادت رفت

اونروز تو بارونو چترو خیابونو

برگها که میریزه بارون که میباره وقتی یکی میگه خیلی دوسم داره
وقتی زمستونه وقتی هوا سرده وقتی یکی میگه میره که برگرده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 970
  • بازدید کلی : 22,963