loading...
دانلود آهنگ جدید
امیر بازدید : 204 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید عاشقانه محمد زند وکیلی خواب

تنظیم موسیقی : پیمان میرزایی , موزیک و شعر ترانه : امیرعای بهادری

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 , متن آهنگ , پخش آنلاین

Mohammad Zand Vakili   Khab دانلود آهنگ جدید عاشقانه محمد زند وکیلی خواب

 

 

متن آهنگ خواب از محمد زند وکیلی

جاده بازه تو هم حاضر واسه رفتنم … میگی ساده خداحافظ رد شی از من

میگره بعد از تو غم دنیامو … تو نزاشتی پیدا کنم تو زندگی جامو

دل.تو دوس داره تنها شه … نمیخوادم با من همراه شه

کاش همه چی … یه خواب باشه و تو بیدارم کنی

دل تو دوس داره تنها شه … نمیخوادم با من همراه شه

کاش همه چی … یه خواب باشه و تو بیدارم کنی

التماسه تو نگاهم که بمونی … اشتباهه که جداشیم نمیدونی

درد تنهایی چقدر سنگینه … زندگی رو بی تو نمیخوام بس که غمگینه

دل تو دوس داره تنها شه … نمیخوادم با من همراه شه

کاش همه چی … یه خواب باشه و تو بیدارم کنی

دل تو دوس داره تنها شه … نمیخوادم با من همراه شه

کاش همه چی … یه خواب باشه و تو بیدارم کنی

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 320

Download


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 963
  • بازدید کلی : 22,956